Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Методичний тренінг «Ведення електронного журналу «Єдина школа»

Відповідно до плану роботи Центру ПРПП 20.03.2024 на базі Черкаського фізико-математичного ліцею відбувся методичний тренінг «Ведення електронного журналу «Єдина школа» для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Сагунівської, Степанківської, Червонослобідсьокої територіальних громад.

Юрій Зімнін, директор ФІМЛІ, привітав учасників тренінгу, презентував заклад, розповів про його досягнення, провів оглядову екскурсію освітнім закладом.

Наталія Бобкова, заступник директора з навчальної роботи, продемонструвала наказ та положення про ведення електронного журналу «Єдина школа», звернула увагу на переваги ведення електронного журналу для адміністрації, вчителів, батьків, учнів. Ознайомила із особливостями заповнення електронного журналу, а саме підв’язування календарного планування до журналу, відвідування уроків, виставлення оцінок, роздрукування та збереження журналу тощо.

Ірина Ткаченко, заступник директора з навчально-виховної роботи, акцентувала увагу присутніх на перевагах електронного журналу для класного керівника, продемонструвала як виставляється відвідування уроків, записуються інструктажі та бесіди з безпеки життєдіяльності. Показала як виглядає сторінка журналу з боку батьків, та учнів.

Яна Черненко, вчитель інформатики, поінформувала присутніх про можливості адміністрування з позиції класного керівника та адміністратора єдиної школи.

Оксана Скуба, вчитель географії, ознайомила присутніх із можливостями сервісу WIZER.ME для створення інтерактивних аркушів.

Тамара Діхтяр, директор Центру ПРПП, звернула увагу на перепрофілювання закладів освіти, підвела підсумок методичного тренінгу та обговорила з педагогами подальшу роботу.