Навчання дітей з особливими освітніми потребами 14.04.2021 Про нас Установчі документи Центру Працівники Центру Графік роботи Нормативні документи Укази Президента Закони України Постанови Кабінету Міністрів України Накази Листи Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Професійний розвиток та підвищення кваліфікації Нормативні документи Професійні стандарти педагогів Сертифікація педагогів Алгоритм підвищення кваліфікації Суб’єкти підвищення кваліфікації План-графік Професійні конкурси Дошкільна освіта На допомогу педагогу Самоосвіта: вебінари, семінари, конференції Нормативно-правові документи Досвід роботи педагогів Дистанційна освіта Нормативно-правові документи з організації дистанційного навчання Методичні рекомендації з організації дистанційного навчання Платформи дистанційного навчання Навчання дітей з особливими освітніми потребами Нормативно-правові документи Корисні джерела Психологічна підтримка Нормативно-правові документи Онлайн-ресурси Досвід роботи педагогів Нова українська школа Нормативна база Про НУШ 1-4 класи 5-9 класи Методичні рекомендації 1-4 класи 5-9 класи STEM-освіта Інституційний аудит Академічна доброчесність Корисні ресурси Визнання – 2021 Заплановані події 18 березня за ініціативи Британської Ради на платформі Онлайн Teacher Community відбулася зустріч вчителів англійської мови різних країн світу Ми у Facebook Як школі підлаштувати нову типову програму для 5–9 класів під свої потреби Запустили кабінет вчителя у Всеукраїнській школі онлайн – як користуватися БЕЗПЕКА ДІТЕЙ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ – МОН НАДАЄ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА БАТЬКІВ КОНТЕНТ-ПЛАТФОРМА, ПОРАДИ ПСИХОЛОГІВ, ЧАТБОТ – МОН ТА ЮНІСЕФ В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЮТЬ КАМПАНІЮ НУМО ПРО ВАЖЛИВІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО РОЗВИТКУ