Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Нормативно-правові документи

Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю

Закони

Конституція України

Закон України “Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг”

Постанови/Розпорядження

Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957 Постанова КМУ № 483 від 26.04.2022 року

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 366-р “Про схвалення  національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року”

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”

Постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 № 769 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 № 765 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами”

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 “Про порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 779 “Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти”

Постанова Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 № 530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”

Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 588 “Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 “Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами”

Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 “Про затвердження Державної цільової програми “Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю” на період до 2020 року

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 № 585 “Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти”

Накази

Наказ МОН України від 11.06.2021 № 656 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців ІРЦ”

Наказ МОН України від 01.02.2018 № 90 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205” щодо затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів

Наказ МОН України від 23.04.2018 № 414 “Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 “Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти”

Наказ МОН України від 01.10.2010 № 912 “Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання”

 

Листи

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році (лист МОН України від 31.08.2023 № 1/13094-23)

“Про методичні рекомендації “Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації”лист МОНУ № 1/11479-23 від 03.08.2023

Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році Лист МОН № 1/10258-22 від 06.09.22 року

Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти Лист МОН № 1/9540-22 від 19.08.22 року

Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану Лист МОН № 1/3710-22 від 28.03.22 року

Щодо виплати доплати вчителям за роботу в інклюзивних класах  Лист МОН № 1/11-7346 від 04.10.21 року

Щодо робочого часу керівника інклюзивно-ресурсного центру Лист МОН № 4/763-21 від 15.09.21 року

Лист МОН України від 30.08.2021 № 1/9-436 “Щодо організації навчання осіб із особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти в 2021/2022н.р.”

Лист МОН України від 31.08.2020 № 1/9-495 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році”

Лист МОН України від 05.08.2020 № 1/9-420 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році “

Лист МОН України від 30.07.2020 № 1/9-411 “Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021н.р.

Лист МОН України від 25.06.2020 № 1/9-348 “Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти”

Лист МОН України від 09.08.2018 № 2.5-2087 “Щодо доплати за роботу в інклюзивному класі”

Лист МОН України від 31.03.2017 № 1/9179 “Щодо постанови КМУ від 14.02.2017 № 88”

Лист МОН України від 18.05.2012 № 1/9-384 “Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”