Нормативно-правові документи Лист МОН України від 30.08.2021 № 1/9-436 “Щодо організації навчання осіб із особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти в 2021/2022н.р.” Лист МОН України від 31.08.2020 № 1/9-495 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році” Лист МОН України від 05.08.2020 № 1/9-420 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році “ Лист МОН України від 30.07.2020 № 1/9-411 “Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021н.р. Лист МОН України від 25.06.2020 № 1/9-348 “Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти” Лист МОН України від 09.08.2018 № 2.5-2087 “Щодо доплати за роботу в інклюзивному класі” Лист МОН України від 31.03.2017 № 1/9179 “Щодо постанови КМУ від 14.02.2017 № 88” Лист МОН України від 18.05.2012 № 1/9-384 “Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” Наказ МОН України від 11.06.2021 № 656 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців ІРЦ” Наказ МОН України від 23.04.2021 № 457 “Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників” Наказ МОН України від 01.02.2018 № 90 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205” щодо затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів Наказ МОН України від 23.04.2018 № 414 “Про затвердження типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти” Наказ МОН України від 08.06.2018 № 609 “Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти” Наказ МОН України від 01.10.2010 № 912 “Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання” Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 366-р “Про схвалення національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року” Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 № 957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” Постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 № 769 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти” Постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 № 765 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 “Про порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 779 “Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти” Постанова Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 № 530 “Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти” Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 588 “Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 607 “Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами” Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 706 “Про затвердження Державної цільової програми “Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю” на період до 2020 року Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” Постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 № 585 “Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти” Закон України “Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг” Закон України “Про повну загальну середню освіту” Закон України “Про освіту” Указ Президента України “Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року” Указ Президента України “Про національну стратегію у сфері прав людини” Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю Конституція України 20.10.2021 Про нас Установчі документи Центру Працівники Центру Графік роботи Підвищення кваліфікації Алгоритм підвищення кваліфікації Алгоритм визнання результатів Суб’єкти підвищення кваліфікації План-графік Нормативні документи Професійний розвиток педагогічних працівників План роботи Індивідуальна освітня траєкторія Перспективний педагогічний досвід Дошкільна освіта На допомогу педагогу Самоосвіта: вебінари, семінари, конференції Нормативно-правові документи Досвід роботи педагогів Дистанційна освіта Нормативно-правові документи з організації дистанційного навчання Методичні рекомендації з організації дистанційного навчання Платформи дистанційного навчання Навчання дітей з особливими освітніми потребами Нормативно-правові документи Корисні джерела Психологічна підтримка Нормативно-правові документи Онлайн-ресурси Досвід роботи педагогів Нова українська школа STEM-освіта Інституційний аудит Академічна доброчесність Корисні ресурси Визнання – 2021 Заплановані події 18 березня за ініціативи Британської Ради на платформі Онлайн Teacher Community відбулася зустріч вчителів англійської мови різних країн світу Ми у Facebook Як школі підлаштувати нову типову програму для 5–9 класів під свої потреби Запустили кабінет вчителя у Всеукраїнській школі онлайн – як користуватися БЕЗПЕКА ДІТЕЙ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ – МОН НАДАЄ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА БАТЬКІВ КОНТЕНТ-ПЛАТФОРМА, ПОРАДИ ПСИХОЛОГІВ, ЧАТБОТ – МОН ТА ЮНІСЕФ В УКРАЇНІ ЗАПУСКАЮТЬ КАМПАНІЮ НУМО ПРО ВАЖЛИВІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО РОЗВИТКУ