Корисні джерела
Асистент вчителя в інклюзивному класі: навч.-метод. посіб. / Н. М. Дятленко, Н. З. Сoфій, О. В. Мартинчук, Ю. М. Найда, за заг. ред. М. Ф. Войцехівського. Київ: ТОВ Видав. дім «Плеяди», 172 с. | Завантажити | |
Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ» / В. Пономаренко, Т. Воронцова, О. Сакович та ін. Київ: Алатон, 64 с | Завантажити | |
Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти: навч.-метод. посіб. / В. Л. Андрєєнкова, В. В. Байдик, Т. В. Войцях, О. А. Калашник та ін. Київ: ФОП Нічога С. О, 2020. 196 с. | Завантажити | |
Індекс інклюзії: розвиток навчання та участі в життєдіяльності шкіл: посіб. / Тоні Бут; пер. з англ. Київ: ТОВ Видав. дім «Плеяди», 190 с. | Завантажити | |
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з ООП : метод. посіб. / за заг. ред. Н. З. Софій. Київ: ТОВ Видав. дім «Плеяди», 2015. 66 с. | Завантажити | |
Універсальний дизайн в освіті: посіб. / за заг. ред. Н. З. Софій. Київ: ТОВ Видав. дім «Плеяди», 2015. 76 с. | Завантажити | |
Інклюзивне навчання: інформаційний посіб. для вчителів ЗЗСО / Упоряд.: Наталія Софій, Юлія Найда. Київ, 2019. | Завантажити | |
Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти: керівництво для тренерів: навч.-метод. посіб. Київ, 174 с. | Завантажити | |
Профіль інклюзивних вчителів: що вони мають знати та вміти. «Нова українська школа». | Завантажити | |
Інклюзивний ресурсний центр: досвід проекту / Під заг. ред. Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 76 с. | Завантажити | |
Інклюзивна освіта: навчальний посібник.-Київ: ТОВ “Агенство Україна”, 2019.-300 с. | Завантажити | |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку | Завантажити | |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку | Завантажити | |
Вправи та завдання для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку) | Завантажити | |
Методичні рекомендації “Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів” | Завантажити | |
Поради для організації інклюзивного навчання під час війни | Завантажити | |
Створення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти | Завантажити | |
Кінезоологічні вправи, як засіб розвитку для дітей з особливими освітніми потребами | Завантажити | |
Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям |
Завантажити | |
“Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП” методичний посібник | ||