Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Формування інфомедійної грамотності на уроках історії та громадянської освіти

Відповідно до плану роботи Центру 25.01.2024 р. відбувся тренінг-хаб «Формування інфомедійної грамотності на уроках історії та громадянської освіти» для вчителів закладів загальної середньої освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Сагунівської, Степанківської, Червонослообідської  територіальних громад.

Пасічник В. В., консультант Центру, ознайомила педагогів з компетентностями й основними вміннями, які повинні формуватися в учнів під час освітнього процесу та з метою й завданнями проєкту IREA «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність в освіті».

Учитель історії та громадянської освіти Яснозірської ліцею Дворнік Наталія Анрдріївна пройшла навчання на тренінгах проєкту, який здійснює IREX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів) спільно з Академією української преси та StopFake за підтримки Посольств США та Великої Британії в Україні. Вчителька презентувала матеріали для уроків та роботу за проєктом. У ході практичної частини учасники тренінгу побували в ролі учнів та ознайомилися з різноманітними інструментами та вправами, які пропонували тренери для впровадження медіаграмотності в класі, прикладами завдань, які можна використати для розвитку критичного мислення та аналізу медійних ресурсів. Спільно з тренерами проєкту учасники зустрічі розробили практичні прийоми роботи на уроках.

Своїм досвідом роботи з інфомедійної грамотності поділився вчитель історії

Будищенського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Мишко Ігор Валерійович, який показав приклади проведення практичних занять на уроках історії, використовуючи елементи медіаграмотності. Цей досвід доводить потребу вчителів у безперервному професійному розвитку та впровадження інноваційних підходів у свою роботу.

Тренінг-хаб став чудовою можливістю не тільки вивчити нові методи й прийоми, а й перенести їх у практику, збагачуючи освітній процес та сприяючи розвитку компетентностей учнів.