Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Толока вчителів іноземних мов

Відповідно до плану роботи Центру та на запити педагогічних працівників 09.02.2023 відбулася методична толока вчителів іноземних мов закладів загальної середньої освіти «Взаємодія та взаємообмін з колегами – можливості для професійного зростання вчителя».

Гаврюшова Л.М., керівник професійної спільноти вчителів іноземних мов, вчитель Червонослобідського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Червонослобідської сільської ради, підкреслила необхідність та важливість удосконалення знань та вмінь кожного вчителя, опрацювання нових методик та підходів до освітньої діяльності, потребу ознайомлення та використання різних платформ та сервісів у своїй роботі, вивчення нових джерел для покращення своїх знань мови, що веде до професійного розвитку кожного педагога та сприяє поштовхом та прикладом для всебічного розвитку учнів. We have no excuse to not continue learning. Адже успіхи наших учнів – це наші успіхи! Педагог продемонструвала необхідність розуміння та використання Gibb’s Reflective Cycle (Рефлексійний цикл Гібба), як важливого засобу самоаналізу проведеного уроку, підготовки до наступного, підвищення професійної майстерності вчителя, що сприяє прогресу учнів.

Письмак Л.В., вчитель Нечаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Червонослобідської сільської ради поділилася власним досвідом роботи у початковій школі «Дистанційне навчання молодших школярів. Шляхи підвищення ефективності уроків».

Харенко О.М., вчитель Леськівського ліцею Леськівської сільської ради, представила власний досвід роботи та надала практичні поради щодо дистанційного навчання (Remote Teaching Tips) у закладах загальної середньої освіти.

Присутні ознайомилися із блоком Іноземна мова національного мультитесту – 2023, різними типами завдань та джерелами й платформами для підготовки та підвищення рівня текстологічних знань здобувачів освіти.