Наприкінці серпня відбулися серпнева (не)конференція педагогічних працівників закладів освіти Степанківської територіальної громади «Освітяни наближають Перемогу» (21.08.2023), серпневий педагогічний івент «Сміливі навчати» Мошнівської територіальної громади (22.08.2023),
серпнева педагогічна (не)конференція «Тримаємо освітній фронт» Леськівської територіальної громади (23.08.2023), серпнева педагогічна зустріч «Навчати і навчатись під час війни» Будищенської територіальної громади (25.08.2023), серпневий форум «Цінності освітнього процесу» Червонослобідської територіальної громади (28.08.2023).
Всі голови та начальники відділів освіти територіальних громад подякували педагогам за їх працю, привітали з початком нового навчального року та відзначили найкращих працівників.
Завдяки співпраці Центру та відділів освіти територіальних громад цьогорічні педагогічні події відбулися у новому форматі. Освітяни мали можливість самостійно обирати локації експертної та учительської паралелі для участі у майстер-класах, тренінгах, практикумах тощо. Всього діяло 10 локацій, а саме «Мотиваційний аспект в організації освітньої діяльності здобувачів освіти в умовах сьогодення» (спікер Леся Курбат), «Роль кінезіології та мови жестів у невербальному вираження емоцій та думок» (спікер Вікторія Донець), «Права та відповідальність освітян за надання освітніх послуг» (спікер Тетяна Сімончук), «Від креативного вчителя до інноваційного учня» (спікер Марія Висоцька), «Хитрики дистанційного навчання» (спікер Тамара Діхтяр), «Цифрові помічники вчителя: використання технологій для покращення освітнього процесу» (спікер Віталія Пасічник), «Навчання в тяжкі часи» (Олена Перевізник), «Інноваційні технології сучасної школи» (спікери Аліна Драник, Тетяна Остапець), «Інклюзія від А до Я в умовах сьогодення» (спікер Владислава Завалко), «Туризм і краєзнавство – важлива складова національно-патріотичного виховання школярів та молоді» (спікер Микола Якименко).
Учасники зібрання обговорили функції вчителя, які трансформуються з навчання та виховання у здійснення супроводу, що спрямований на створення умов для раціонального саморозвитку дитини, ознайомилися із інноваціями, хитринками та найголовніше – здійснили живе спілкування, обмін думками, напрацюваннями тощо.
Це гарний почин до нового навчального року.