Відповідно до плану роботи Центру та професійної спільноти шкільних бібліотекарів 12.04.2023 відбувся семінар-практикум «Читання як життєва стратегія».
Сімончук Т.Ю., консультант Центру, ознайомила присутніх із Стратегією розвитку читання на період до 2032 року та операційним планом її реалізації, результатами різних досліджень «Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання” (2020), «Книжкової палата України імені Івана Федорова”, ДУ «Український інститут книги» (2020), дослідження Ukrainian Reading and Publishing Data, проведене “Читомо” (2018), міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018.
Учасники зібрання обговорили важливість та необхідність формування звички та потреби в читанні як корисної дозвіллєвої практики протягом життя, а також інструменту кар’єрного зростання та саморозвитку, шляхи формування навички і потреби в читанні та поділилися власним досвідом роботи.
Гуриненко В.М., шкільний бібліотекар Леськівського ліцею Леськівської сільської ради, представила свою роботу «Ми є. Були. І Будем ми! Й Вітчизна наша з нами», яка посіла І місце на цьогорічному обласному конкурсі на кращий цифровий ресурс.
Жила В.І., шкільний бібліотекар Кумейківської гімназії Мошнівської сільської ради, розповіла про виставки-інсталяції книжок, проведені заходи щодо залучення дітей до читання.
Зеленько Г.І., шкільний бібліотекар Степанківського ліцею Степанківської сільської ради, презентувала власний досвід з організації цікавих зустрічей дітей з книгою.
Антипенкова Л.В., шкільний бібліотекар Руськополянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Руськополянської сільської ради, розкрила питання залучення дітей до читання при дистанційному навчанні та запропонувала цікаві види роботи з учнями.
Чернецька В.В., керівник професійної спільноти шкільних бібліотекарів, шкільний бібліотекар Дубіївського закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів Руськополянської сільської ради, ознайомила з рядом інноваційних форм роботи з читачами.
Донець В.О., психолог Центру, ознайомила учасників зустрічі зі впливом стресу на організм людини та роз’яснила як виробити навички емоційної саморегуляції, уміння протистояння, послаблення стресових ситуацій.
Педагоги мали змогу виконати дихальні техніки, які можна використовувати як у роботі так і у повсякденному житті. Крім цього, учасники отримали рекомендації щодо способів подолання стресу.
Наприкінці зустрічі бібліотекарі ознайомилися із нормативними документами та інструктивно-методичними матеріалами для здійснення вибору закладами освіти підручників для 10 класу закладів загальної середньої освіти та обговорили питання щодо подальшої роботи.