Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Соціальна адаптація внутрішньо-переміщених родин з дітьми

Відповідно до плану роботи КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанківської сільської ради 15.06.2023 відбувся семінар-практикум «Соціальна адаптація внутрішньо-переміщених родин з дітьми» для працівників психологічної служби закладів освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Степанківської, Червонослобідської територіальних громад.

Донець В.О, психолог Центру, ознайомила учасників із такою важливою складовою роботи як робота з внутрішньо-переміщеними особами, наголосила на тому, що заклади освіти завжди були, є та залишаються серцевиною організації соціально-психологічної та педагогічної роботи із дітьми та їх батьками,  зосередила увагу на нормативних документах для забезпечення організаційних аспектів діяльності психологічної служби у системі освіти, якими варто керуватись у своїй роботі.

Брайченко Т.В., методист навчально-методичного центру психологічної служби КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» Черкаської обласної ради, інформувала присутніх про соціальну адаптацію внутрішньо-переміщених родин з дітьми, розкрила поняття про внутрішньо-переміщених осіб, чинники, які впливають на тимчасово переміщені переміщених сім’ї з дітьми. Методист зосередила увагу присутніх на труднощах та проблемах, з якими стикаються внутрішньо-переміщені особи, розповіла про психологічну допомогу дітям тимчасово переселених родин, напрямки роботи з ними, та обставини які, треба враховувати при плануванні і наданні допомоги. Якухіна Н.О., методист навчально-методичного центру психологічної служби КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» Черкаської обласної ради, акцентувала увагу учасників заходу на наданні  першої допомоги сім’ям в кризі. Звернула увагу на завданнях, чинниках і заборонах при наданні першої психологічної допомоги, вказала на основи психологічної комунікації.

Наприкінці заходу учасники ознайомилися із проблемами, які можуть спостерігатися у дітей із числа внутрішньо-переміщених осіб та шляхами їх вирішення.