Спільнота вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти групи TAG – 3 зібралися 21.11.2025 на педагогічний практикум «Штучний інтелект у викладанні англійської мови» відповідно до проекту SWITLO.
На початку зустрічі педагоги поділилися досвідом впровадження на своїх уроках ідей щодо розвитку критичного мислення й умінь учнів розв’язувати проблеми у реальних життєвих ситуаціях. Потім подискутували вчителі і щодо того як ШІ може сприяти навчанню та викладанню іноземній мові, а розділившись на групи дали відповіді на такі запитання «Чому деякі вчителі вирішують не використовувати штучний інтелект у своїх класах?», «Чому багато вчителів вирішують використовувати штучний інтелект у своїх класах?», «Як використання штучного інтелекту може бути корисним як для вчителів, так і для учнів?» та переглянули відео.
Наприкінці зустрічі присутні погодилися з тим, що штучний інтелект може персоналізувати освітній процес, роблячи його ефективнішим та цікавішим для кожного учня та визначили які види діяльності за допомогою штучного інтелекту хотіли б спробувати на своїх уроках.
Щиро дякуємо Оксані Поденко, фасилітатору, вчителю Дубіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Руськополянської сільської ради, за змістовну цікаву зустріч та всім учасникам за співпрацю й бажання навчатися разом!
