Про важливість врахування гендерних аспектів у освітньому процесі та впровадження інклюзивних методик у викладання іноземних мов йшлося на черговому педагогічному практикумі вчителів англійської мови TAG-2, яка відбулася 18.02.2025.
Під час практикуму педагоги переглянули відео про соціальну рівність чоловіків та жінок, обговорили як потрібно уникати гендерних стереотипів при викладанні мови, як використовувати гендерно-чутливі навчальні матеріали та що потрібно для формування толерантного та рівноправного середовища у класі. Учасники оцінили навчальні ресурси (підручники) щодо гендерної інклюзивності, розглянули як зображуються різні статі (в текстах, зображеннях, вправах), обговорили як зміцнюють або кидають виклик традиційним гендерним стереотипам в Україні, поділилися власними методиками та напрацюваннями щодо застосування гендерно-нейтральної лексики та прикладів із реального життя, що сприяють рівноправному сприйняттю ролей у суспільстві.
Наприкінці зустрічі доєднався Paul Hiscock, волонтер з Великої Британії, який розповів про свою нещодавню подорож до Шотландії, її традиції та звички, національні костюми й страви, поділився враженнями від відвідування місць, пов’язаних з відомим шотландським поетом Робертом Бернсом, продемонстрував визначні місця та архітектурні пам’ятки минулого й сьогодення.
Зустріч стала чудовою платформою для професійного зростання та обміну ідеями серед освітян. Сподіваємось, що отримані знання допоможуть зробити уроки англійської мови ще більш цікавими, актуальними та інклюзивними!
Дякуємо Оксані Поденко за майстерність та професіоналізм!