Відповідно до плану роботи Центру та Програми «Школи становлення педагога» 08.05.2024 відбулася заключна методична студія «Педагогічний портрет» інтернів та молодих спеціалістів закладів загальної середньої освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Степанківської, Сагунівської, Червонослобідської об’єднаних територіальних громад Черкаського району.
Сімончук Т.Ю., консультант Центру, ознайомила педагогів із моделлю сучасного вчителя, акцентувала увагу на професійному стандарті, напрямках самоосвітньої діяльності, засобах реалізації й алгоритмі інноваційної діяльності педагога. Присутні обговорили поняття імідж, хто такий успішний вчитель, формулу професійного успіху, розглянули піраміду потреб Маслоу та зупинилися на моделюванні особистої траєкторії розвитку.
Пасічник В.В., консультант Центру, ознайомила учасників із концепцією особистого бренду вчителя, шляхами його побудови та можливостями. Спікер визначила складові персонального бренду та інструменти для його створення. Консультант надала рекомендації щодо впровадження брендінгу в освітньому процесі.
Донець В. О., психолог Центру ознайомила присутніх із поняттям «емоційне
вигорання», розповіла про стадії та симптоми емоційного вигорання. Особливу увагу звернула на фактори, які можуть спричинити професійне вигорання та надала поради як попередити та запобігти «емоційному» та «професійному» вигоранню в умовах війни.