Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Інтеграція та міжпредметні зв’язки на уроках мистецької освітньої галузі
Відповідно до плану роботи КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанківської сільської ради 20.11.2024 відбулася методична студія для вчителів мистецьких дисциплін закладів загальної середньої освіти «Інтеграція та міжпредметні зв’язки на уроках мистецької освітньої галузі».
Донець В.О, психолог Центру, розповіла присутнім про міжпредметну інтеграцію на уроках мистецтва, звернула увагу педагогів на важливості інтеграції та інтегрованих уроків, розповіла про структуру та ознаки інтегрованих уроків.
Камінська О.В, вчитель мистецтва Чорнявського ліцею з початковою школою та гімназією Леськівської сільської ради, поділилася досвідом роботи щодо інтеграції на уроках музичного, образотворчого мистецтва та зарубіжної літератури, формами та методами роботи, ознайомила з ресурсами, які використовує при підготовці до уроків, щоб інтегроване навчання було цікавим, корисним та результативним.
Тараненко А.А., вчитель мистецтва Кумейківської гімназії Мошнівської сільської ради, презентувала досвід інтеграції мистецької та суспільно-гуманітарної галузів (музичне, образотворче мистецтво, українська мова та література, зарубіжна література та трудове навчання). Педагогиня наголосила на тому, що комплексний вплив різних видів мистецтва на учня підвищує його мотивацію до навчання, сприяє розвитку пізнавального інтересу, спонукає до власної творчості, привчає вільно висловлювати свою думку та вміння аналізувати.
Лємешева Н.А., методист предметів мистецько-освітньої галузі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» Черкаської обласної ради», акцентувала увагу педагогів на оцінюванні за групами результатів, а також на підборі завдань для оцінювання, щоб можна було отримати об’єктивну інформацію про рівень досягнення учнями обов’язкових результатів навчання певної групи, яка охоплює споріднені загальні результати. Окрему увагу звернула на заповнення класного журналу та свідоцтва досягнень.