Відповідно до плану роботи Центру та Програми «Школа становлення педагога» 11.04.2024 відбулася методична студія «Академічна доброчесність» вчителів-інтернів та молодих вчителів закладів загальної середньої освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Сагунівської, Степанківської, Червонослобідської територіальних громад.
Сімончук Т.Ю., консультант Центру, ознайомила педагогів із поняттям «академічна доброчесність», розглянула де, як та в чому проявляється доброчесність вчителів та учнів, що вважається порушенням та які їх наслідки, надала рекомендації як виховувати доброчесність у учнів й наголосила на необхідності доброчесності у ХХІ столітті.
Консультант ознайомила учасників зібрання із позакласною роботою вчителя, її завданнями, змістом, принципами та формами роботи.
Пасічник В.В., консультант Центру, ознайомила учасників із класифікацією рефлексії, видами вправ, ігор та прийомів, способами використання рефлексії на уроках в контексті освітніх новацій. Спікер надала рекомендації щодо створення та запровадження інтерактивних вправ у сервісі Wooclap для проведення фідбеку в освітньому процесі.
Донець В. О., психолог Центру ознайомила присутніх із поняття «булінг» та
нормативними документами, які необхідно використовувати у своїй роботі щодо протидії булінгу в учнівському середовищі.
Інтерни вчилися розрізняти які ситуації ми відносимо до булінгу, а які просто до суперечок. Також педагоги отримали інформацію про різновиди булінгу, як може проявлятися прямий чи соціальний булінг та окремо опрацювали такий вид булінгу як «кібербулінг». Окрему увагу звернули на булінг дітей з особливими освітніми потребами та як його запобігти.