Відповідно до плану роботи Центру та Програми «Школи становлення педагога» 06.03.2024 року відбулася методична студія «Управління освітнім процесом» вчителів-інтернів та молодих спеціалістів закладів загальної середньої освіти Будищенської, Леськівської, Мошнівської, Руськополянської, Сагунівської, Степанківської, Червонослобідської територіальних громад.
Діхтяр Т.В., директор Центру, розповіла педагогам про планування освітнього процесу залежно від мети, індивідуальних особливостей учнів, особливостей діяльності закладу освіти, прогнозування результатів освітнього процесу, організацію різних форм навчальної та пізнавальної діяльності учнів, здійснення оцінювання результатів навчання здобувачів освіти.
Донець В.О., психолог Центру, звернула увагу на психологічні аспекти сучасного уроку, представила прийоми, за допомогою яких учитель може сформувати в учнів позитивну установку на урок, розповіла педагогам-інтернам як створити позитивний настрій в учнів на уроці та надала рекомендації.
Пасічник В.В., консультант Центру, ознайомила учасників із платформою
Nearpod, яка дозволяє вчителям створювати інтерактивні презентації, додавати до них завдання, тести, анімації та інші елементи, що роблять навчальний матеріал більш зрозумілим та привабливим для учнів. Консультант зазначила, що однією з ключових переваг використання Nearpod є можливість перетворення пасивного сприйняття інформації на активне навчання. Завдяки інтерактивним елементам, таким як опитування, дискусії та групові завдання, учні можуть брати активну участь у процесі навчання, сприяючи зростанню їхньої здатності до критичного мислення та співпраці.
У практичній частині спікер показала приклади додавання та використання різноманітних мультимедійних матеріалів та інтерактивних завдань, які надають учням можливість розвивати навички, які є ключовими у 21 столітті.