02.11.2023 відбувся перший міжпредметний науково-методичний семінар «Літературознавство і/та історіографія у вищій і/та загальноосвітній школі: питання ступневості, синтезу, взаємодії» вчителів історії та української літератури закладів освіти м.Черкаси на базі Черкаської гімназії №31, де, за сприянням Центру ПРПП, були присутні і педагоги закладів загальної середньої освіти територіальних громад Черкаського району.
Одним із ключових аспектів дискусії стало питання наступності у вивченні історії та літератури.
Модератором зустрічі був директор Сергій ШАМАРА. Зі своїми доповідями виступили науковці та вчителі гімназії: Юрій ПРИСЯЖНЮК, доктор історичних наук, професор кафедри історії України ЧНУ ім. Б. Хмельницького; Анна БОНДАРЧУК, кандидатка історичних наук, учителька історії, правознавства та української літератури Черкаської приватної ЗОШ «Софія» ; Юрій МИХАЙЛЮК, кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України ЧНУ ім. Б. Хмельницького; Андрій КАСЯН, кандидат історичних наук, старший викладач кафедри археології та спеціальних галузей історичної науки ЧНУ ім. Б. Хмельницького; Сергій ВОРОБЙОВ, учитель правознавства та громадянської освіти Черкаської гімназії №31; Сергій ШАМАРА, кандидат історичних наук, доцент, директор й учитель історії та українознавства Черкаської гімназії №31; Людмила КОРОТУН, заступниця директора з НВР, учителька української мови і літератури Черкаської гімназії №31.
Доповідачі під час своїх виступів порушили питання про сучасне літературознавство у вищій школі та його вплив на (пере)підготовку вчителів української мови та літератури; шкільне літературознавство: проблеми, виклики, рішення; секрети сучасного історіописання та їхні відголоси в педагогіці вищої і середньої школи; про історію України, всесвітню історію, громадянську освіту очима шкільних педагогів: від сьогоднішніх трендів до конкретних учнів; проблему синтезу літературознавства й історіографії.
Наприкінці заходу відбулась плідна дискусія між учасниками семінару. Учасники зібрання обговорили питання взаємодії між вчителями історії та української літератури, а саме, як спільно працювати для створення глибокого та змістовного освітнього процесу.