Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Центр професійного розвитку педагогічних працівників
Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області
Підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни

Відповідно до плану роботи Центру та на запити педагогічних працівників 18.05.2023 відбувся тематичний івент для працівників психологічної служби та асистентів вчителів закладів освіти «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни. Як допомогти дитині з ООП впоратися зі стресом?».

Донець В.О, психолог Центру, розповіла, що в умовах воєнного стану важливою є підтримка осіб із особливими освітніми потребами, бо вони перебувають у стані невизначеності. Звук повітряної тривоги та вибухів, дорога та незнайоме середовище – усе це може викликати страх, розгубленість і тривогу.

Басик В.В., методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» Черкаської обласної ради, розповіла проте, як потрібно говорити про війну з дітьми які мають особливі освітні потреби та порадила як їм допомогати.

Вейлерт Ю.К., методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» Черкаської обласної ради, акцентувала увагу присутніх на вправах щодо подолання стресу у дітей з ООП та їх батьків й ознайомила з цікавими техніками роботи.

Сімончук Т.Ю. консультант Центру, ознайомила педагогів із досвідом роботи Талліннської Європейської школи щодо підтримки учнів з особливими освітніми потребами та продемонструвала з досвіду Естонії. Консультант презентувала приклади налаштувань навчального середовища, зразки таблиць хорошої поведінки, системи класної та індивідуальної мотивації, надала рекомендації щодо підготовки та проведення контрольних робіт та усних відповідей для дітей з ООП.

Донець В.О. привернула увагу присутніх на потребу стабілізації власного емоційного стану педагогів перед початком роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, надала поради щодо поводження з ними та ознайомила присутніх із методами та формами роботи з цією категорією дітей.